Vääldigt irriterande!!

Hej!!
jag är sååååååå irriterad på folk!! Alla har fördomar mot olika slags personer!
Till exempel så är man tydligen en nörd om man har glasögon!!
Om man har tandställning så är man tydligen knäpp!!
Tjocka människor kan ha någon sjukdom som gör så de blir tjocka!

Vill bara säga: HA INTE MASSA FÖRDOMMAR!!

Och säg inte nu att jag bara är tjock har tandställning och glasögon för det har jag inte!!

Jag har glasögon men är jag en nörd för det!!
Jag vill faktist se folks ansikten!! Och jag vill inte stoppa in nån plastgrej i ögat!! Får rysningar av bara tanken!!

Kommentera om ni tycker som jag!!

Kokomoja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokomoja design and fashion

Min nya design blogg!! Har tävlingar, dagens blogg och lägger upp mode och designs!!

RSS 2.0