Makeup brush haul!

Heeej! Köpte ett set med sminkborstar idag!! 50 kr på lindex! Min kompis köpte enn hårmascara i rosa!! Har i håret nu!!

Iaf tre borstar för 50 kr!!

En kombinerad ögonbryns borste och ögonfrans kam, en ögonskuggs borste eller aplikator, och en blendig brush med en svamp längst ner så man kan typ smudga eyelinern!! Har ställt borstarna i en burk som jag har fyllt med pärlor! Den var en drickyogurt burk!!

Älskar mina nya sminkborstar!!
Köpte dem för egna pengar så säg inte att jag är bortskämd bara!!

Iaf.. Det kommer lite bilder med!!

Kommentera

Följ min blogg på bloglovin

Kokomoja



Kommentarer
▲ Mohammedi's™

Hej hej ;) Vill bara säga en sak , det är så att jag har en sjukt stor tävling på min

blogg och jag älskar när folk är med och det är alltid kul om fler är med. Och det skulle vara

KANON OCH ROLIGT om du ville också tävla, det är busenkelt!



KLICKA PÅ LÄNKEN: http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment

MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG!

2012-02-07 @ 16:43:21
URL: http://mohammedis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokomoja design and fashion

Min nya design blogg!! Har tävlingar, dagens blogg och lägger upp mode och designs!!

RSS 2.0