Ordentligt med tv...

Heeej!
Det blev ordentligt med tv igår!!
Först the big bang theory
Sen border control austrailia
Sen top model sverige
Och sist men inte minst, project runway!!

Iaf...
Ska gå upp nu!! Hinner jag göra lite saker innan skolan! Vi har spårsamling iaf!! Då ska vi sitta och sjunga typ blinka lilla stjärna tusen gånger med massa småttingar!! Jag försökte föreslå att vi skulle sjunga aerosmiths livin' on the edge... Men såklart inte!!
Sen är det antagligen matte...
Och sist men inte minst Veckans kluring!! Skriver kanske en film review i eftermiddag!! Får se...

Ps, följ mig på bloglovi'n!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokomoja design and fashion

Min nya design blogg!! Har tävlingar, dagens blogg och lägger upp mode och designs!!

RSS 2.0