Tävling, vinn örhängen!!

Hej!!

Har en tävling sponsrad av mig själv!!

Har köpt massa örhängen som jag inte behöver!!
Kommer lotta ut 2 par!!

För att vara med:
1. Följ mig på bloglovi'n (Inte nödvändigt!!)
2. Skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg och uppmana folk att vara med!!! Skriv också varför du vill vinna!
(om du inte har en blogg så skriv i kommentaren!)
3. Länka till inlägget via en kommentar och skriv "Jag är med" hur många gånger du vill!

Vinnarna dras den 30:e januari!!
Alla som tävlar får en kommentar när tävlingen är slut!
Vinnarna kontaktas via mejl så: SKRIV I MEJL ADRESS!! Om någon av vinnarna inte går att kontakta tävlas deras pris ut igen.

Anmäl er genast!!

Kokomoja



Kommentarer
Minsk

Jag är med! Jag är med! Jag är med! Jag är med! Jag är med!

2012-01-11 @ 15:54:11
minsk

Jag är med!!

Har ingen blogg!

2012-01-17 @ 11:43:15
EKO

ja e med ja e med ....., du vet vem jag är EKO

2012-01-20 @ 15:10:34
band tjejen

du vet vem jag är. tycker om att skriva andra namn än vad jag heter. jag kallas även inni (på gsm). jag är med jag är med. jag vill ha örhängerna för att jätte många av mina örängen har gått sönder. suck.......... EKO suckar också. jag skriver inte min mailadress du kan ju ge dom till mig (om jag vinner) ses inni band tjejen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-20 @ 15:27:32
band tjejen

du vet vem jag är. tycker om att skriva andra namn än vad jag heter. jag kallas även inni (på gsm). jag är med jag är med. jag vill ha örhängerna för att jätte många av mina örängen har gått sönder. suck.......... EKO suckar också. jag skriver inte min mailadress du kan ju ge dom till mig (om jag vinner) ses inni band tjejen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-20 @ 15:30:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokomoja design and fashion

Min nya design blogg!! Har tävlingar, dagens blogg och lägger upp mode och designs!!

RSS 2.0