Tävling

Heej!
Har en ny ide till en tävling!

Detta kommer vara en lagtävling!!

Om du tycker om at fota och redigera bilder är detta den ultimata tävlingen för dig!!

Detta är en foto & bild tävling.

Regler för att anmäla sitt lag:
Minst tre personer
Minst en person behöver en dator.

Om du inte har några att bilda lag med sätts du ihop med ett annat lag.

Regler:
Meningen med tävlingen är att man ska ta bilder och redigera dem i ett foto program

1 gång i veckan kommer jag lägga upp temat för veckan. Ni har då tre dagar att: ta bilder, redigera bilderna, välja den bästa och mejla bilderna till mig på [email protected]

Jag lägger sedan upp bilderna på bloggen och man får rösta. Jag kan kolla om en dator röstar fler än 1 gång och då tas alla röster förutom 1 av den datorn bort, så rösta inte mer än 1 gång!

De laget vars bild fått minst röster åker ut ur tävlingen!!

Några frågor??

Om jag inte får ihop minst 10 lag kan det bli en individuell tävling!!

Kommentera och anmäl er

Kokomoja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokomoja design and fashion

Min nya design blogg!! Har tävlingar, dagens blogg och lägger upp mode och designs!!

RSS 2.0