Ny kollektion!

Jag håller på att göra en ny kollektion. I kollektionen ska konceptet vara olika material på byxdresser och kläninngar som är liksom glamor tema och sen ska det vara enkla sport hoodies i olika färger. Jag har bla. gjort en vit med knappar som jag tappade bort så jag får göra en ny! Har dock redan gjort det så jag har bara hoodien kvar. Den ljusblå byxdressen och röda hoodien ska ingå i kollektionen. Behöver ideer på olika material. Har använt knappar och pärlor... Funderar på snäckor... Vad tycker ni!
Tar emot alla tips!

Kommentera

Kokomoja!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokomoja design and fashion

Min nya design blogg!! Har tävlingar, dagens blogg och lägger upp mode och designs!!

RSS 2.0