Läpp tips!!!

Hej!! Här kommer ett tips som gör att man får fina och friska läppar!!
Gör denna rutinen morgon och kväll!!
1. Använd en ny ren tanborste som du bara ska ha till detta, räcker ett halvår eller mer !!!
2. Skrubba läpparna tills all död hud är av. ( om du inte har död hud skrubba hårt i ca 2 min.)
3. Sätt på en återfuktande hudkräm på läpparna!!
4. Sätt på lipsyl!!
5. Läppstif eller läppglans!
6. Gå ut och njut av dina vackra läppar även om det svider en stund!!

Kommentera

Kokomoja



Kommentarer
maya lundberg

Hej sötis! Jag har just startat en ny tävling, det du vinner är en länkning framför min 300 läsare, kram:)

2012-01-21 @ 01:49:02
URL: http://mayaalundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kokomoja design and fashion

Min nya design blogg!! Har tävlingar, dagens blogg och lägger upp mode och designs!!

RSS 2.0